עו"ד ורב חובל מרדכי רוזין

רב חובל רוזין הינו עורך דין ומשפטן המתמחה בטיפול בנפגעים שנפגעו בתאונות בים, בהם מעורבים כלי שייט או שהפציעה התרחשה על כלי שייט לרבות תאונות על אוניות, תאונות על ספינות, תאונות על סירות שונות ועוד. בין השאר, מתמחה עורך דין רוזין בתאוmotiנות שמתרחשות בנמל או בנמלים לרבות תאונות עבודה על אוניות, תאונות על סירות,  תאונות של אופנועי ים, תאונות של סירות מפרש, תאונות עםן סירות גומי, תאונות של מיכליות,  תאונות על אוניות קרוז, תאונות על אוניות ציר, תאונות על אוניות צובר ועוד...

יש לציין שעורך דין מרדכי רוזין בקיא גם בטיפול  בתיקי נזקי גוף שונים לרבות תאונות עבודה והוא משמש גם כעו"ד לתאונות עבודה, עורך דין לתאונות דרכים, עורך דין לביטוח לאומי, עורך דין לנזיקין עורך דין למשרד הביטחון ועוד.

כאשר נפצעים אנשים על אוניות ו/או ספינות או נפגעים מאוניות ו/או ספינות, יש צורך במיומנות מיוחדת על מנת לטפל בתביעות אלה. תחילה יש לפתוח בהליכים למעצר האנייה בבית המשפט הימי שבחיפה. ורק לאחר מכן ניתן להגיש את תביעת הנזיקין. לצורך כך יש צורך בעורך דין מתמחה גם למשפט ימי וגם בתחום הנזיקין ובעיקר בתחום נזקי הגוף.


לעו"ד ורב חובל מרדכי רוזין יש את הידע והיכולת לאתר כל כלי שייט בכל נמל ובכל מקום ברחבי עולם ולעצור אותו. בכך מאפשר עורך דין רוזין להבטיח שהנפגעים בתאונות ימיות יקבלו את מלוא הפיצוי המגיע להם. חשוב לציין שעורך דין רוזין הוא גם מתמחה בתביעות יצוגיות כנגד חברות ביטוח.